понеділок, 10 травня 2010 р.

Експеримент з освітленням та грунтом Норберта Сабата


Червень 2005:
Цей акваріум це свого роду експеримент із грунтом та освітленням.У порівнянні з попередніми роботами, в цьому акваріумі я зменшив освітлення з 2x18W на 1x18W.Спочатку було засипано тонким шаром MHK Aquagrunt,який зверху я посипав стартовою культурою бактерій (Tetra Bactozym)і подрібненим активованим вугіллям.Потім всю поверхню я присипав сумішшю MHK Floran з кварцевим гравієм і зверху засипав досить товстий шар гравію із MHK Aquagrunt.Біля переднього скла я засипав кварцевий пісок,підкладкою під який також пішли Tetra Bactozym та активоване вугілля.Оскільки лампа знаходилась ближче до тильної сторони акваріума,там я висадив елеохаріс.Мох я примотав до маленьких плоских камінців із річки за допомогою синтетичної нитки.Для запуску акваріуму я використав 100% RO-воду із додаванням PGP Hydro-mineral.Фільтр Hagen Cycle на початковій стадії я заповнив активованим вугіллям.Його я використовував перший тиждень.Подачу CO2 я залишив на рівні 25-30ppm,а TMG почав додавати із другого тижня.На третій тиждень я запустив 15 неонів.З самого початку я розраховував,що в банці буде два види рослин: елеохаріс та яванський мох але,як потім виявилось,разом із яванським мохом там опинився і stringi moss,який у поєднанні із яванським створив цікавий візуальний ефект.
Відразу буде помітно,що завдяки використанню у грунті стартової культури бактерій,а в фільтрі та на підкладці активованого вугілля,ми досягаємо чудового результату - жодних водоростей та кришталево чиста вода.Додавання TMG я розпочав з малениких доз 0,4мл.Поки що головною проблемоє є невелика кількість червоних водоростей на кінчиках старих листків елеохаріса але я думаю,що акваріуму просто потрібно ще трохи часу,щоб дозріти.

Вересень 2005:
Після двох з половиною місяців від старту, елеохаріс дуже добре росте,можливо трохи повільніше,ніж в великому акваріумі,але виглядає він просто неперевершено. Обмеження світлового дня значно покращило стабільність акваріума - немає проблем із коливанням мікро і макроелементів і, що не менш важливо,немає потреби щотижня підстригати рослини.
Оскільки "експеримент" вдався,я вирішив трохи побавитись із аранжуванням та поспостерігати як буде розвиватись система протягом наступних декількох місяців. Зокрема, я перестав додавати PGP Hydro-mineral,для підміни використовую воду RO з водопровідною в пропорції 1:1.Рідкі добрива - оригінальні TMG, а також часом KNO3(близько 3ppm на тиждень)
Акваріум був ліквідований в листопаді 2005





Немає коментарів:

Дописати коментар