понеділок, 17 травня 2010 р.

"Життя дерева",автор Гарі Ву(Gary Wu)2008/03/19





Форма утворена елементами.Мертвий ліс,живий ліс,екологічне середовище.Від уяви до створення візуальної форми-усьому цьому передує процес дослідження та аналізу образів у вашій пам’яті.І ось тоді народжується з старого нове,як і в природі.
А тепер я б хотів поділитись із вами деякими секретами створення цього скейпу.



Аби почати нам будуть потрібні натсупні матеріали: декілька шматків кори дерева,пластикові сітки округлої форми та, в якості кріпильного матеріалу, кабельбіндери.Для початку дезинфікуємо кору перекисом водню.Після цього обрізаємо до потрібного розміру.Пластикову сітку можна легко знайти в господарських магазинах,якщо ж такої нема,то можна використати звичайну металеву,вирізавши із неї коло.Я використовую два різні діаметри,аби надати стовбуру перспективи.Кору закріплюю на колах за допомогою кабельбіндерів,надаючи корі округлої форми.



Коли конструкція зібрана, я поміщаю її в акваріум.Більшим діаметром ближче до передньої стінки,а меншим до задньої.Це додасть оптичної перспективи.



Обробляю краї отвору таким чином,аби створилось враження природньої ерозії.Ще одним секретом є те,що в середину я кладу камінь,аби кора не спливала догори.



За допомогою нехитрого прийому з кори можна створити ще одну красиву конструкцію.Скріпіть за допомогою кабельбіндера два або три шматки кори,а проміжки між ними заповніть мохом.



Вирізаю із ще одного шматка кори форму подібну до гірського схилу.Цей шматок кори я обмотую ниткою до котрої прикріплений мох,він буде імітувати рослини на схилі.За допомогою каміння на задньому плані,закріпляю цей кусок кори



На цьому фото ви бачите експеримент.Я використовую висушену гілку верби та мох,аби створити імітацію лісових заростей.



Щоб прив’язати мох ниткою до гілячки потрібно багато часу та нервів,бо це завдання не з простих.Тому я використовую звичайну силіконову трубочку.Попередньо нарізавши її ножницями на шматочки довжиною не більше 1 см,я прикріпляю мох.Я помітив,що краще кріпити мох в місцях на гілочці біля самого вузла,так він вирісши буде виглядати абсолютно природньо.



Перший погляд на закінчену гілячку під водою.



Після двох тижнів мох почав рости



Після місяця мох виглядає дуже об’ємним та прикриває майже всі кріпильні елементи.




Температура в акваріумі не відповідала нормі,тому мох дуже швидко розрісся,отже мені потрібно було щось із цим робити.Течія від фільтру не могла забезпечити правильну циркуляцію води,тому анубіас зліва трохи постраждав,на ньому з’явились водорості.Але після підстригання все починає нормалізуватись.

Немає коментарів:

Дописати коментар